Yahoo! oficjalnie odrzuciło ofertę Microsoftu. Kwota 44,6 mld dol została uznana za zbyt niską.Jak czytamy w uzasadnieniu prasowym, po dokładnej analizie propozycji Rada Dyrektorów doszła do wniosku, iż globalna marka Yahoo, liczba użytkowników, znaczne inwestycje w reklamę na platformie, a także perspektywy jej rozwoju tworzą wartość o wiele wyższą niż oferta Microsoftu.

Obserwatorzy rozważają jaki będzie wobec tej decyzji krok amerykańskiego giganta. Czy zdecyduje się zapłacić 40 dolarów za każdą akcję Yahoo!? W obecnej sytuacji wydaje się to raczej wątpliwe.
Olbrzymim zagrożeniem dla pozycji Microsoftu byłby z pewnością alians Yahoo z Google. Jak dotąd jednak nikt oficjalnie nie wystąpił z konkurencyjną propozycją.

 

Źródło: eksportuj.pl

Reklama
Reklama
Biuro GT: system wspomagający pracę biura rachunkowego
Reklama

Kasy Fiskalne

Promocja Świąteczna 2016

Szkolenia Edukator Biznesu 

Optima demo Online, zalecana przeglądarka IE

Wypróbuj pakiet Optimy On-line

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 10 gości